Forkurs: God kundebehandling kontra effektivitet – tannhelsesekretærens dilemma?
Kurset vil behandle temaer som profesjonell pasientbehandling og kommunikasjon. Er det motsetning mellom god kundebehandling og effektivitet?
Målsetningen er å gi deltakerne anledning til å reflektere over og skape motivasjon rundt egen arbeidsplass.
Kursgivere
Psykodramaleder Trine Parmer, Oslo
Psykodramaregissør Unn Holmesland, Oslo
Målgruppe
Tannhelsesekretærer
Kursplan
Mine viktigste kommunikasjonsferdigheter
Tannhelsesekretærens tidsklemme – hvordan takler jeg den?
Handling og holdning
Antall deltakere
Maks 60
Sted
Radisson SAS Plaza Hotel, Oslo
Tid
Onsdag 13. oktober 2004 kl. 1000 – 1600
Kursavgift
Kr 1300 inklusiv lunsj og pausekaffe
Påmelding
Se påmeldingsskjema på side 535. Eller bruk nettstedet. NB! samme skjema som ved påmelding til landsmøtet